The door is open on the life of somebady



Goulette gallery


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



I want to inform you dear visitor whom these photographs are taken by me and mouse hunter,it was one very special Saturday, one has to smoke of chicha also one was pleased to make a whole of the photographs, I want to say his so that the last is not annoyed,Mouse hunter you have CC for 4 photographs only;).
















3 Responses to “Goulette gallery”

  1. Anonymous Anonyme 

    Dans aucun des cas n'a le droit de publier des photos ne t'appartenant pas sans donner la source , déja t'as même pas demandé la permission, dégeux !

  2. Anonymous Anonyme 

    Magnifiques photos mon Marouen, félicitaion pour ton blog il est splendide cela nous montres les différents paysages de la Tunisie !!! boussa

  3. Anonymous Anonyme 

    Désolé Karim j’ai fait sa, j’ai demander la permission de maître ces photos mais peut être que toi tu souvient plus :-) moi je c très bien que j’ai déjà fait sa j’ai utiliser que 4 photo de toi et le reste c’est moi qui les a pris a la goulette :-p.

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm Marwanito
  • From Tunis, Tunis, Tunisia
  • i don't no!
  • My profile

Previous posts

Archives

Links


Gallerys

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from marouendut. Make your own badge here.
  • Gallery the medina of Tunis
  • Old Tunis city
  • Goulette gallery
  • 14th Tunisian Bloggers Meetup gallery


Stat: